mandag 11. januar 2010

Hillsong


Vi fikk en blogg oppgave å skrive om noe som vi ønsket eller interesserte oss i. Jeg er veldig glad i å høre musikk som country sanger og klassikk sanger. Jeg liker å høre alle kristne sanger. ”Hillsongs ” sanger er spesielt jeg liker veldig godt. De låtene er så fine og populære! Når de har lov sang konferanse, er det mange mennesker som følger med og priser Gud. Jeg tenker på Jesus hvor dypt han elsker meg og takker for at han tok mine synder på korset når jeg hører deres sanger.
Hillsong menigheten stiftet i august 1983 Sydney. Det finnes andre forskjellige Hill Song menigheter i verden også. For eksempel i London, i Sverige, i Ukraina, i Sør Afrika osv. De har Hillsong musikk Bands også. Jeg er stor fans av dem. Jeg får mye krafter av Hillsong sanger. Derfor liker jeg veldig godt dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar